Mater abeceda: Jelena Žilić, Milina supermater i grafički dizajner


Asocijacije na trudnoću i materinstvo.
Na iskren i duhovit način piše jedna supermater.
Jelena Žilić o prvoj trudnoći, susretu s kćerkom Milom i njihovim navikama godinu dana kasnije.

Jelenina abeceda

A Avokado. Milina omiljena hrana.
B Babine. Otvaranje poklona.
C Cijene. Vrtoglavo visoke za sve bebeće stvari.
Č Čičak. Patike na čičak, neostvarena želja sa kraja trudnoće.
D Dojenje. Bolno. Teško. Komplikovano. I najlijepše na svijetu.
Ć Ćuć. - "jedno jaje muć, a mi djeco..." pa Mila kaže “ćuć”. E Epidural. Čuđenje ljudi kad im kažem da ne želim to.
G Ginekolog. Čovjek kojeg sam viđala češće od nekih prijatelja.
F Forum. Mjesto gdje sam naučila skoro sve što znam o trudnoći i bebama. H Hormoni. Bilo ih je i previše i bili su skroz blentavi. I Igla. Najteži dio poroda. Igla u veni.
Privatna arhiva; Jelena i Mila
N Ne valja se. 1000 opravdanja da žena ne pere kosu.
J Jaje. Milina omiljena riječ. K Koka. Još jedna Milina omiljena riječ. L Laž. Ne, nisam umorna. Lj Ljubav. Ništa bez ljubavi. M Mila. Mila moja.
S Strah. Od poroda, od bolnice, od dolaska kuci... vremenom prođe.
Nj Njam, njam. Izraz preuzet od bebe, znači da je gladna. O Odmor. Minute koje se sad cijene. P Porod. Samo predigra za sve ono što dolazi. R Rodila sam te. To sam prvo rekla kad sam rodila Milu. Š Šššššš. Kako drugačije uspavati bebu. T Tata. Rekla je tata, prije nego mama. U Ušuškati. I bebu. I muža. V Vrijeme. Moj najveći neprijatelj.
Z Zdravo. Tako pokušavam da hranim Milu.
Ž Žila. Muž. Najbolji na svijetu.


Коментари

Популарни постови